Tržišta i lokacije

Uz pomoć naše analize tržišta, podaci o Vašim klijentima se mogu proceniti i utvrditi tržišni potencijal, tako da možete efikasno koristiti svoje marketinške i prodajne mere.

Prepoznajte prednosti tržišta i odredite potencijalne lokacije

Za uspešno poslovanje nije neophodno samo poznavanje kupaca, već i istraživanje relevantnih tržišta. Na kraju krajeva, ako ne znate kako se Vaša industrija razvija i kakva je Vaša pozicija na tržištu, nećete moći efikasno da koristite svoje marketinške i prodajne strategije. Da biste dobili ove informacije, preporučuje se profesionalna analiza tržišta kako biste utvrdili Vašu poziciju na tržištu, kao i potencijale i rizike.

Za strateško poslovno planiranje, takođe je važno uzeti u obzir kriterijume uspeha specifične za lokaciju: pomoću analize lokacije možete proceniti postojeće lokacije i optimalno planirati nove lokacije, uzimajući u obzir faktore kao što su potencijal zarade, infrastruktura i konkurencija. U ovom procesu možete saznati gde žive Vaše ciljne grupe sa visokom kupovnom moći, gde su Vaši proizvodi ili usluge traženi i gde je konkurentska situacija najbolja za Vas..

Bez obzira na Vašu situaciju - mi imamo pravo rešenje

MARKUS

Omogućava sveobuhvatne analize tržišnih područja, industrija i drugih faktora. Marketinška baza podataka sadrži detaljne i pouzdane informacije o više od 2,2 miliona ekonomski aktivnih kompanija iz Nemačke, Austrije i Luksemburga.

Tržišta i lokacije

Amadeus

Ekonomske informacije za više od 24,5 miliona javnih i privatnih kompanija iz 45 evropskih zemalja.

Zato su informacije o tržištima i lokacijama bitne

Naše analize tržišta počinju tamo gde ne možete sami napredovati: procenjujemo podatke o Vašim klijentima i tržišni potencijal u skladu sa aspektima kreditne sposobnosti i aktuelnim tržišnim informacijama i koristimo različite statističke metode da Vam pokažemo obećavajuće segmente kupaca. Kako u B2B, tako i B2C poslovanju. Na taj način utvrđujemo Vašu situaciju na tržištu i utvrđujemo koliko je Vaš prodor na tržište napredovao.

Koristimo analize lokacije da bismo utvrdili koliko je profitabilna trenutna lokacija Vaše kompanije i gde možete pronaći optimalne faktore lokacije. Ovo je praćeno temama kao što su analiza teritorije prodaje, planiranje proširenja ili planiranje mreže ekspozitura.

Povećajte potencijal Vaše baze podataka

Poznavanje kupaca, tržišta i lokacija je vrlo elementaran faktor u sticanju prednosti u odnosu na konkurenciju. Vaša sopstvena baza podataka klijenata nudi veliki potencijal.

  • Rezultate analize naše baze podataka dostavljamo u roku od nekoliko dana.
  • Revizija podataka Vam pokazuje prednosti i slabosti Vaše baze podataka.
  • Kreiranje novih skupova podataka je lako, brzo i udobno.